Bc. Šárka Holubová

Diplomová práce

Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku

Marketing Communications and Its Significance for Business Prosperity
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v nadnárodní firmě NTC (virtuální název), která se zabývá pronájmem věcí movitých, zejména osobních a užitkových vozů a jejich příslušenství. Hodnocení bude uskutečněno prostřednictvím analýzy firemních dokumentů a sekundární analýzou dat v souvislosti s poklesem pronájmů v roce 2009 v době prvního období finanční krize v Evropě. …více
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyse marketing communications in a multinational corporation NTC (a virtual name) operating in rentals of movable assets, namely commercial and passenger vehicles. The assessment consists of an analysis of corporate documentation and a secondary data analysis reflecting the decline of rentals in 2009 during the first phase of the economic crisis in Europe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní