Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku – Bc. Šárka Holubová
Bc. Šárka Holubová
Diplomová práce
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Marketing Communications and Its Significance for Business Prosperity
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v nadnárodní firmě NTC (virtuální název), která se zabývá pronájmem věcí movitých, zejména osobních a užitkových vozů a jejich příslušenství. Hodnocení bude uskutečněno prostřednictvím analýzy firemních dokumentů a sekundární analýzou dat v souvislosti s poklesem pronájmů v roce 2009 v době prvního období finanční krize v Evropě. …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyse marketing communications in a multinational corporation NTC (a virtual name) operating in rentals of movable assets, namely commercial and passenger vehicles. The assessment consists of an analysis of corporate documentation and a secondary data analysis reflecting the decline of rentals in 2009 during the first phase of the economic crisis in Europe …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace marketingový mix integrovaná marketingová komunikace účinná komunikace značka internet nadnárodní firma konkurence zákazník Marketing communication marketing mix Integrated Marketing Communication effective communication brand the Internet multinational corporation the competition customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ezusn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček