Tereza CEPNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace cestovních kanceláří

Marketing communication of travel agencies
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na otázky týkající se cestovního ruchu a marketingové komunikace. V teoretické části byly zpracovány základy k této problematice se zaměřením na cestovní ruch, cestovní kanceláře a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Do praktické části pak byly získány data pomocí dvou analýz marketingové komunikace - osobního rozhovoru a benchmarkingu. Na základě těchto dvou …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on questions related to tourism and marketing communication. In the theoretical part, the basics of this issue were elaborated with a focus on tourism, travel agencies and individual marketing communication tools. In the practical part, data were obtained by two analyzes of marketing communication - personal interview and benchmarking. Based on these two analyzes, three …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CEPNÍKOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace cestovních kanceláří. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/