Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby. – Petr PRES
Petr PRES
Bakalářská práce
Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby.
Design as a tool for popularizing music.
Anotace:
Prace se zabyva problematikou designu propagacnich materialu a tiskovin se zamerenim na hudbu, hudebni kulturu a sirsi kulturni vyziti. Zkouma vyvoj designu a jeho vztah k hudebni tematice a jeho promeny za posledni stoleti. Duraz je kladen zejmena na vztah k hudebnimu managementu a roli designu v procesu propagace a popularizace hudby. Analyze byly podrobeny predevsim plakaty a propagacni materialy …víceAbstract:
Thesis deals with the design of promotional materials and printed with a focus on music musical culture and wider cultural activities. Examines the evolution of design and its relationship to the theme of music and its changes over the last century. The emphasis is on the relationship with the music management and the role of design in the process of promotion and popularization of music. Posters and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Aleš Navrátil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRES, Petr. Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Hudební kultura v Moravských Budějovicích v letech 1918–1938 a kořeny jejího rozvoje
Martina Brázdová -
Městská hudební kultura na Moravě v předbělohorském období. Královská města ve středoevropských souvislostech.
Hana Studeničová -
Hudební kultura v Uničově v letech 1945–1995
Daniela Anna Dočkalová -
Hudební kultura v Příboře v dlouhém 19. století
Václav Svoboda -
Hudební kultura terezínského ghetta z pohledu prezentace pedagogického charakteru
Markéta SMITALOVÁ -
Řád německých rytířů a zámecká hudební kultura v Bruntále na přelomu 18. a 19. století
Markéta Haničáková -
Moriz von Ebner-Eschenbach a zámecká hudební kultura v Lysicích
Karolína Severinová