Radka SLADOVNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Public relations gymnázia
Public relations of grammar school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá otázkou vztahů s veřejností. Teoretická část v obecné rovině pojednává o public relations, jejich prostředcích, formách, metodách a strategiích, pomocí kterých public relations uskutečňují své cíle. V praktické části se pak zaměřuje na konkrétní organizaci, vymezuje stručnou charakteristiku organizace, její corporate identity a popisuje současné aktivity v oblasti vztahů …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of public relations. The theoretical part deals in general with public relations, their means, forms, methods and strategies, by which public relations realize their goals. The practical part focuses on a particular organization, specifies a brief characteristic of the organization, its corporate identity and describes its current activities in the area of public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Jiří Grenar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLADOVNÍKOVÁ, Radka. Public relations gymnázia. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva