Bc. Žaneta Kubalová, DiS.
Bakalářská práce
Marketing divadla
Theatre marketing
Anotace:
Hlavním obsahem je specifikace pozice divadelní instituce v oblasti marketingu. Práce si klade za cíl porovnat konkrétní divadelní společnosti. Metodika výzkumu je založena na zpracováníveřejně dostupných podkladů, tiskových zpráv a osobních rozhovorů s pracovníky pražských divadelních scén. Výsledkem srovnání divadelních institucí je zjištění rozdílů ve statusu, povaze, velikosti, způsobu komunikace …víceAbstract:
The main content is the specification of the position of the theatre institution in the field of marketing. The thesis aims to compare specific theatre companies. The research methodology is based on the processing of publicly available documents, press releases and face-to-face interviews with Prague theatre workers. The result of comparing theatre institutions is to find out differences in status …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Čestmír Benda
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva