Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Lenka Hubená
Mgr. Lenka Hubená
Diplomová práce
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Integrated thematic education on the 1st degree of Primary school
Anotace:
Diplomová práce „Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ“ poukazuje na možnost využití integrované tematické výuky na 1. stupni základní školy jako jedné z moderních vyučovacích metod. Praktická část diplomové práce předkládá návrh tematického bloku „Co víme o rytířích“, který integruje předměty jako český jazyk, matematiku, vlastivědu, výtvarnou, pracovní, tělesnou i hudební výchovu a zahrnuje …víceAbstract:
Diploma thesis “The Integrated Thematic Teaching at Primary School“ refers to the chance of using an integrated thematic education in the first degree of the elementary school as one of the progressive teaching method. The practical part of the thesis introduces a suggestion of a thematic block “What we known about knights” which integrates subjects as czech language, maths, homeland study, art training …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/btlrx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. František Čapka, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Bohuslav Klíma, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Štěpánka Červenková -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Dalibor Černocký -
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ -
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Helena Jeská -
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Ingrid Kmošková -
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Jana Němcová