Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s. – Bc. Pavel HAVLÍČEK
Bc. Pavel HAVLÍČEK
Diplomová práce
Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.
Project of implementation of elements CRM in company Ortika a.s.
Anotace:
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti. Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika …víceAbstract:
The significance of permanent and beneficial customers for company{\crq}s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. Present progress and extensity of soluting of CRM is in big scale qualified by expansion of information technologies and implementing of complex of information systems into activity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍČEK, Pavel. Projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Jan Kačírek -
Analýza CRM systému Salesforce v praxi
Veronika Pospíšilová -
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu
Marie Bulánková -
Event Management and CRM of the Selected Company
Tereza Nová -
Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti
Lukáš Lehnert -
Systém CRM ve společnosti Hotel International Brno
Jakub Kutnohorský -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Lenka Němcová