Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Šárka Čermáková
Bc. Šárka Čermáková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Maloobchodní jednotkou byla zvolena společnost INTERSPORT ČR s r.o. – specializovaná prodejna INTERSPORT České Budějovice. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii …moreAbstract:
The theme of my bachelor´s thesis is The marketing situation analysis of a selected retail unit. The chosen unit was the specialized business unit of INTERSPORT ČR s r.o., settled in České Budějovice. The goal of this bachelor´s thesis is to characterize the influencing factors of the external and internal environment, which have an impact on the chosen retail unit, to analyse this impact and to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dcj8m/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Jana Ochotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERMÁKOVÁ, Šárka. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/gzrg22/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor