Bc. Šárka Čermáková

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Maloobchodní jednotkou byla zvolena společnost INTERSPORT ČR s r.o. – specializovaná prodejna INTERSPORT České Budějovice. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii …more
Abstract:
The theme of my bachelor´s thesis is The marketing situation analysis of a selected retail unit. The chosen unit was the specialized business unit of INTERSPORT ČR s r.o., settled in České Budějovice. The goal of this bachelor´s thesis is to characterize the influencing factors of the external and internal environment, which have an impact on the chosen retail unit, to analyse this impact and to evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Jana Ochotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích