Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků – Bc. Andrea Kepková
Bc. Andrea Kepková
Diplomová práce
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Loyalty programs of beauty companies and their influence on the change customer buying behavior
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje vlastnosti a prostředky, kterými se věrnostní programy snaží docílit loajality zákazníků a hodnotí jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů. Teoretické závěry, které formuluji na základě odborné literatury, pak obohatím o analýzu dvou věrnostních programů v aplikační části. Kvalitativním průzkumem zjistím, jak jsou konkrétní benefity věrnostních programů vnímány zákazníky …víceAbstract:
This Thesis analyzes the aspects and tools which loyalty programs use to gain customer loyalty and evaluates their influence on the customer behavior. In the practical part of the Thesis, theoretical findings are completed by analysis of two loyalty programs. With the help of a quantitative research I will find how specific benefits of loyalty programs are perceived by the customers and how they affect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/negr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček