Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka – Bc. Martina BHIJOVÁ
Bc. Martina BHIJOVÁ
Master's thesis
Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka
Learners? Activity Preferences in English Foreign Language Class
Abstract:
This diploma thesis explores pupils' preferences when selecting activities in English as a foreign language lessons, with a focus on decision-making as a manifestation of autonomy and self-regulation. It examines the factors influencing activity selection, the consistency of pupils' choices, their perceived control over decision-making, as well as preferences for digital and non-digital materials. …moreAbstract:
Tato diplomová práce zkoumá preference žáků při výběru aktivit v hodinách anglického jazyka jako cizího jazyka se zaměřením na rozhodování jako projev autonomie a seberegulace. Práce se věnuje faktorům ovlivňujícím výběr aktivit, konzistenci žákovských voleb a jejich vnímání kontroly nad rozhodováním, stejně jako preferencím digitálních a nedigitálních materiálů. Výzkum probíhal ve dvou sedmých třídách …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2025
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BHIJOVÁ, Martina. \textit{Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2025. Available from: https://theses.cz/id/gzy2wj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BHIJOVÁ, Martina. Preferované aktivity žáků ve výuce anglického jazyka jako cizího jazyka . Ústí nad Labem, 2025. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Theses on a related topic
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA -
Jazykové předpoklady jako jeden z faktorů ovlivňujících učení se cizího jazyka
Veronika Nebeská