Kristýna Rychtecká
Bachelor's thesis
Školní družina pohledem dětí
After-School Clubs from the Point of View of Children
Abstract:
Tato práce se zabývá školní družinou pohledem dětí, které v ní tráví většinu svého volného času. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první kapitole popisujeme volný čas, jak jej vnímají daní autoři a jaké funkce jsou jeho prostřednictvím naplněny. Druhá kapitola je věnována mladšímu školnímu věku. Zde popisujeme fyzický, psychický …moreAbstract:
This thesis focuses on the school day care from the perspective of children who spend most of their free time there. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is divided into three main chapters. The first chapter describes leisure, how the authors in question perceive it and what functions are fulfilled through it. The second chapter is devoted to the younger school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rychtecká, Kristýna. Školní družina pohledem dětí. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ