Komunikační strategie vybraného podniku – Ing. Linda Oprchalová
Ing. Linda Oprchalová
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu Hudebnin Amadeus a návrh nové komunikační strategie. Práce je primárně členěna do dvou částí. První, teoretická část se věnuje tematice marketingové komunikace, zejména jednotlivým tradičním i novým komunikačním nástrojům, a také tvorbě komunikační strategie. Druhá část praktického charakteru, v rámci které jsou využívány teoretické poznatky …moreAbstract:
The objective of this thesis is an analysis of the current communication mix and proposal of new communication strategy of the music shop Amadeus. Thesis primarly consists of two parts. The first one is theoretical and it is dedicated to marketing communication, especially particular traditional and modern communication instruments as well as the creation of communication strategy. Second part is practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tf39i/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček