Marketingový význam body image současných městských subkultur – Miroslav Vodráško
Miroslav Vodráško
Diplomová práce
Marketingový význam body image současných městských subkultur
The marketing significance of the body image of urban subcultures
Anotace:
Naše tělo bylo zobrazováno lidmi po staletí. Díky rozvoji moderních technologií na přelomu tisíciletí však nastává spousta změn. Internet a sociální sítě se stávají nepostradatelnou součástí našich životů, mnohdy dokonce závislostí. Zobrazování lidského těla v on-line prostředí přináší nové rozměry. Urbanizace velkých měst mění životní styl mladé generace v porovnání s jejich rodiči. Orientace ve společnosti …víceAbstract:
Our body has been shown by people for centuries. There are many changes with the development of the modern technologies at the turn of the millennium. The Internet and social networks are becoming the indispensable part of our lives, often even addictions. A visualization of the human body brings new dimensions in the online environment. Urbanization of large cities changes the lifestyle of the young …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Projevy body image ve spotřebním chování specifické ženské subkultury
Veronika Bartošová -
Body image a jeho role ve specifické subkultuře
Miroslav Štefan Bátorek -
Body Image v kontextu soudobé společnosti
Igor Rolínek -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá