Štěpán FRK, DiS.

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science

Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Abstract:
In my Bachelor work I am dealing with customer satisfaction measurement. Concretely I am polling satisfaction of the users of the Centre for Health Science in Inverness, Scot-land with services provided here. I am also analysing their needs and preferences especially regarding communication media. I have executed a questionnaire survey amongst internal and external users of the centre. Information …více
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2008
Zveřejnit od: 22. 8. 2010
Identifikátor: 10328

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
  • Vedoucí: B.A. Lindsey Moodie

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRK, Štěpán. Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 08. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.