Bc. Roman Novotný

Master's thesis

Chytré produkty v ČR a jejich bariéry akceptace spotřebiteli

Smart products in the Czech Republic and the acceptance barriers in consumers
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je zkoumání bariér a motivací spotřebitelů k nákupu chytrých produktů. Teoretická část je zaměřena na chytrou domácnost, chytré produkty a taktéž nákupní chování jakož i bariéry a motivace. V praktické části jsou popsány metody za pomoci, nichž jsou analyzována data. Na základě těchto analýz jsou určeny hlavní motivační a demotivační faktory. Samostatná část je věnována …viac
Abstract:
The subject of this diploma thesis is investigation of barriers, but additionally motivations of customers to buy smart products. The theoretical part has focused on the smart home, smart products, and consumer behaviour, including barriers and motivations. The practical part describes the methods by which the data have analysed. Based on these analyses, the main barriers and motivations have identified …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta