Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008 – Martin Lubas
Martin Lubas
Bakalářská práce
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Marketing Research of Olympic Games in Beijing 2008
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.Abstract:
This Bachelor Thesis is focused mainly on the olympic marketing and sponsorship. The research of Czech Olympic sponsors is made by face-to-face questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
The Olympic Games as a Political Tool: Case Study Beijing 2008
Andrea Bittnerová -
The "Second Cold War", the Olympic Games and Czechoslovak Participation
Tomáš Holík -
British Tennis at the 2016 Olympic Games as Reported in the British Press: A Discourse Analysis
Vojtěch Ryšavý