Strategické řízení regionální značky – region Poohří – Bc. David Weschta
Bc. David Weschta
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
Management of the regional brand - Poohří region
Abstract:
AbstraktTato diplomová práce je zaměřena na konkrétní regionální značku - „Poohří regionální produkt“. Cílem práce je identifikovat aktivity související s budováním tržní pozice regionální značky, určit pozici značky v mikroregionu a určit hodnotu a vnímání značky mezi spotřebiteli v mikroregionu.Teoretická část je sestavena na základě komparace relevantních informačních zdrojů s vymezením hlavních …moreAbstract:
This Diploma Thesis deals with special regional brand – „Poohri regionalni produkt“. The aim of thesis is, identify of activities, releated with building the market position of regional brand. Than determinate position and value of brand in micro region and finally perception of brand in the consumer environment in the micro region. The Theoretical part is written based on comparison of relevant information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WESCHTA, David. \textit{Strategické řízení regionální značky – region Poohří}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/h2w9vm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Tomáš Zavoral -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights