Strategické řízení regionální značky – region Poohří – Bc. David Weschta
Bc. David Weschta
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
Management of the regional brand - Poohří region
Anotácia:
AbstraktTato diplomová práce je zaměřena na konkrétní regionální značku - „Poohří regionální produkt“. Cílem práce je identifikovat aktivity související s budováním tržní pozice regionální značky, určit pozici značky v mikroregionu a určit hodnotu a vnímání značky mezi spotřebiteli v mikroregionu.Teoretická část je sestavena na základě komparace relevantních informačních zdrojů s vymezením hlavních …viacAbstract:
This Diploma Thesis deals with special regional brand – „Poohri regionalni produkt“. The aim of thesis is, identify of activities, releated with building the market position of regional brand. Than determinate position and value of brand in micro region and finally perception of brand in the consumer environment in the micro region. The Theoretical part is written based on comparison of relevant information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Tomáš Zavoral -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová
Názov
Vložil
Vložené
Práva