Leon Niedermeier
Master's thesis
Strategie expanze vybrané firmy
Expansion strategy of a selected company
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je „Strategie expanze vybrané firmy“. Zabývá se společností, která má v plánu expandovat na zahraniční trh, konkrétně na Slovensko. Cílem je tedy navrhnout strategii expanze, kterou by firma mohla uplatnit v blízké budoucnosti. Za tímto účelem jsou skrze vybrané analýzy provedeny rozbory vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, zhodnocení konkurence, makroekonomických …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis is "Expansion strategy of a selected company". It deals with a company that plans to expand to foreign markets, which is Slovakia. The goal is to prepare an expansion strategy that the company could apply in the near future. For this matter, analyzes of the internal and external environment of the company were made together with evaluation of competition, macroeconomic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85923
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík