Žáci se sluchovým postižením v procesu integrace do běžné ZŠ – Bc. Naďa Píšková
Bc. Naďa Píšková
Bakalářská práce
Žáci se sluchovým postižením v procesu integrace do běžné ZŠ
Pupils with Hearing Impairment in the Course of Integration at the General Basic School
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na proces integrace žáků se sluchovým postižením do běžné základní školy. V teoretické části je analyzována a shrnuta odborná literatura k tématu. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření procesu integrace žáků se sluchovým postižením. Při šetření byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu. Všechny aspekty integračního procesu byly popsány a zhodnoceny pomocí porovnání …víceAbstract:
The thesis is focused on the process of integration of pupils with hearing impairment at the common basic school. The theoretical part analyzes and summarizes literature of the subject. The practical part of the investigation focuses on the research process of integration of pupils with hearing impairment. For the research investigation was chosen a qualitative research method. All aspects of the integration …víceKlíčová slova
sluchové postižení vzdělávání žáků se sluchovým postižením běžná ZŠ učitel rodiče třídní kolektiv aspekty integrace proces integrace integrace hearing impairment education of pupils with hearing impairment general basic school teacher parents class team aspects of integration process of integration integration
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t8a7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová