Zdeňka HONČAROVÁ

Bachelor's thesis

Městský marketing v teorii a praxi - Plzeň

City marketing in theory and in use - Plzeň
Abstract:
Cílem bakalářské práce "Městský marketing - Plzeň" je zhodnocení probíhajícího projektu Evropské hlavní město kultury 2015 z pohledu zkušeností a dopadů projektů EHMK na města, která tento titul také získala. A také prověřit, zda se při vypracování přihlášky do projektu realizační tým města Plzně z těchto dostupných informací poučil a do přihlášky tyto důležité aspekty zapracoval. V první části je …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis named "The City Marketing - Plzeň" is to evaluate the ongoing project called The European City of Culture 2015 from the view of experiences and impacts of projects on cities which also received this title. And also to examine whether the realisation team learned from the available documents and information during the application elaboration. In the first part, the application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2011
Identifier: 32886

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: RNDr. Mgr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HONČAROVÁ, Zdeňka. Městský marketing v teorii a praxi - Plzeň. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 12. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická