An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival – Martina Janků
Martina Janků
Bachelor's thesis
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication by the Fingers Up music festival. The aim of this thesis is to suggest recommendations which can lead to increase of festival's attendance. This bachelor thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and is focused on literary research on the topic marketing communication. The second part is the practical …viacAbstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up. Cílem práce je navrhout doporučení, která můžou vést ke zvýšení návštěvnosti festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je v ní vypracována literární rešerše na téma marketingové kumunikace. Druhá část je praktická a je zde provedena analýza marketingové komunikace hudebního …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Zverejniť od: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janků, Martina. An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova