Sponzoring jako součást marketingové komunikace – Iveta Dufková
Iveta Dufková
Bakalářská práce
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Sponsorship as part of Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce v teoretické části vymezuje marketingové pojmy a text se věnuje efektivnímu využití nástrojů marketingové komunikace a sportovního sponzoringu. Druhá, aplikační část, bakalářské práce je zaměřena na situační analýzu současného stavu sponzorských aktivit ve společnosti Under Armour. Cílem bakalářské práce je zhodnocení sponzoringu Under Armour v ČR a navržení inovací pro lepší …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with sponsorship in the Under Armour company. In the first part, marketing concepts are defined and the text is devoted to the effective use of marketing communication tools and sports sponsorship. The second, application part, of the bachelor's thesis is focused on the situational analysis of the current state of sponsoring activities at Under Armour. The aim of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xma1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková