Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Eva Radostová, DiS.
Bc. Eva Radostová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
RADOSTOVÁ, Eva. Marketingová komunikace vybrané společnosti. [Bakalářská práce] Vysoka škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o. Praha 2018. 57 stran Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti pomocí metod – PESTEL, Porter, finanční a SWOT analýzy. Zvolené metody jsou rozšířeny o podrobné …víceAbstract:
RADOSTOVÁ, Eva. Marketing communication of selected company. [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2018. The bachelor thesis focuses on the marketing communication of Kofola Czechoslovakia a.s. The aim of the thesis is to analyze the marketing communication of the company using methods - PESTEL, Porter, financial and SWOT analysis. Selected methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ghuaz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADOSTOVÁ, Eva. \textit{Marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/h5d2vd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová