Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum – Pavel Prokš
Pavel Prokš
Bachelor's thesis
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pedagogical communication in one-to-one English lessons – action research
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problém s pedagogickou komunikací v individuální výuce a hledá možnosti, jak ji zlepšit. V teoretické části jsou popsány charakteristické rysy pedagogické komunikace a individuální výuky. Jsou zde pospány způsoby, jimiž by mělo být možné zredukovat TTT (Teacher-Talking Time) na úkor STT (Student-Talking-Time) a tím tak zlepšit pedagogickou komunikaci ve výuce anglického jazyka …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem connected with pedagogical communication in one-to-one lessons and seeks possibilities how to improve it. Characteristic features of pedagogical communication and individual lessons are described in the theoretical part. This part also delineates ways by which it should be possible to reduce TTT (Teacher-Talking-Time) at the expense of STT (Student-Talking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2020
Identifier:
https://is.akcentcollege.cz/th/hkapt/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
- Reader: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as a Foreign Language
Theses on a related topic
-
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Výuka řečové dovednosti mluvení v hodinách angličtiny v mateřských školách
Emily Linhová -
Připravenost dítěte k zahájení povinné školní docházky se zaměřením na vybrané řečové dovednosti
Nikol GOLLOVÁ -
Řečové dovednosti žáků 1. ročníků ZŠ v kontextu čtenářské gramotnosti
Eliška FEIKOVÁ