Bc. Nikola Muchová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané hudební kapely

Marketing Communication of Chosen Band
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané hudební kapely. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového komunikace, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu. Ve druhé části je charakterizována zvolená hudební kapela a její marketingová komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of chosen band. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing communication, marketing mix and marketing communication mix. The second part characterizes the selected music band and evaluates its marketing communication. This is followed by the presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/h76dw/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné