Marketingová komunikace vybrané hudební kapely – Bc. Nikola Muchová
Bc. Nikola Muchová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Marketing Communication of Chosen Band
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané hudební kapely. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového komunikace, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu. Ve druhé části je charakterizována zvolená hudební kapela a její marketingová komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of chosen band. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing communication, marketing mix and marketing communication mix. The second part characterizes the selected music band and evaluates its marketing communication. This is followed by the presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/h76dw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková