Bc. Nikola Muchová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané hudební kapely

Marketing Communication of Chosen Band
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané hudební kapely. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového komunikace, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu. Ve druhé části je charakterizována zvolená hudební kapela a její marketingová komunikace. Následuje představení výsledků provedeného marketingového …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate and propose possible improvements in the marketing communication of chosen band. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of marketing communication, marketing mix and marketing communication mix. The second part characterizes the selected music band and evaluates its marketing communication. This is followed by the presentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné