E-marketing v slovenských a českých diva dlách – Mária Kánová
Mária Kánová
Diplomová práce
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
E-marketing in Slovak and Czech theatres
Anotace:
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomovápráca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnejprodukcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil JežekPredkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jehovyužitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolua definíciu e-marketingu a poukazuje …víceAbstract:
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing in Slovak and Czech theatres [Master`s thesis] ?Academy of performing arts in Prague, Theatre faculty. Theatre production ? Tutor ofthe thesis: Mgr. Vlastimil JežekThe submitted master `s thesis deals with marketing on Internet and its use in thetheater environment. It describes the relationship between marketing and internet,the content, the role and the definition of e …víceKlíčová slova
integrovaný marketingKlíčová slova
webKlíčová slova
internetový marketingKlíčová slova
internetKlíčová slova
divadelní managementKlíčová slova
SlovenskoKlíčová slova
distribuceKlíčová slova
internetová komunikaceKlíčová slova
strategický managementKlíčová slova
ČeskoKlíčová slova
produktivitaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Vlastimil JEŽEK
- Oponent: Jiří SULŽENKO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Internetová komunikace
David Kaválek -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Marketingová komunikace na sociálních sítích
David Vencl -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová