Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost – Ing. Monika Faltusová
Ing. Monika Faltusová
Bakalářská práce
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost
Activation methods in a selected teaching unit of the subject Game management
Anotace:
Existují různé klasifikace vyučovacích metod, kterými je vhodné se řídit při sestavování výukových jednotek. Tato práce je zaměřena konkrétně na aktivizační metody, jejich druhy, význam, cíle a aplikaci do praxe. V dnešní době je na znalosti člověka vyvíjen stále větší tlak, a to jak v sociálním, tak v pracovním životě. Lidé se začínají učit hned po svém narození, a proto je nutné efektivní vzdělávání …víceAbstract:
Different classifications of teaching methods are appropriate to follow when building teaching units. This work focuses primarily on activation methods, their types, meaning, goals, and application in practice. Nowadays, more and more pressure is put on a person's knowledge, both in social and working life. People start learning right after they are born, so it is necessary to begin effective education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FALTUSOVÁ, Monika. \textit{Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/h79toj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Pavel Hartvich -
Analýza spolupráce učitele odborného výcviku a učitele odborných předmětů na střední škole.
Marcela MEINHARDOVÁ -
E-Learningový kurz pro předmět ICT na střední odborné škole v prostředí LMS Moodle
Jan Petr -
Střední škola podporující zdraví
Michaela Freibergová -
Metodické listy pro předmět Výtvarný ateliér na Střední škole uměleckomanažerské, s.r.o
Dominik Rampula -
Studijní opora předmětu „Potraviny a výživa“ pro 3. ročník střední hotelové školy
Eliška Horáková -
Spolupráce učitele odborných předmětů a asistenta pedagoga na střední odborné škole
Kateřina Buťáková -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta
Název
Vložil
Vloženo
Práva