Bc. Markéta Aghová

Bachelor's thesis

Informační technologie zajišťující propagaci značky

Information Technologies Ensuring Brand Promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum a analýzu informačních technologií v oblasti propagace značek. Cílem práce je zkoumat účinné technologie v rámci propagaci značek a jejich přínos pro rozvoj a posílení povědomí o značce. Teoretická část obsahuje definice potřebné k pochopení tématu, včetně online marketingových strategií a sociálních médií. Praktická část zahrnuje online marketingovou strategii …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the research and analysis of information technologies in brand promotion. The aim of the thesis is to examine effective technologies in brand promotion and their contribution to the development and strengthening of brand awareness. The theoretical part includes definitions necessary for understanding the topic, including online marketing strategies and social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2023
  • Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Barčák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné