Přístupy pedagogů k dětem s poruchou chování – Ing. Daniela Doležalová
Ing. Daniela Doležalová
Bachelor's thesis
Přístupy pedagogů k dětem s poruchou chování
Approach of pedagogues to children with a behavior disorder
Abstract:
Bakalářská práce Přístupy pedagogů k dětem s poruchou chování mapuje životní zkušenosti dvou pedagožek ze základních škol s výchovou dětí, které mají poruchu chování. Zaměřuje se také na vývoj přístupů v průběhu jejich pedagogické praxe. Teoretická část je věnovaná problematice výchovy dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a inkluzi. Empirická část popisuje kvalitativní výzkum realizovaný formou …moreAbstract:
The Bachelor thesis „Approach of pedagogues to children with a behavior disorder“ is mapping life experience of two pedagogues working at grammar schools dealing with education of children with a behavior disorder. The thesis is also focused on the development of their work approach during the course of their work life. Theoretic part is dedicated to the topic of education of children with special …moreKeywords
Inkluze speciální vzdělávací potřeby poruchy chování poruchy učení kulturně odlišné prostředí asistent pedagoga vztah učitele a rodiče kvalitativní typ výzkumu interpretativní fenomenologická analýza (IPA) Inclusion special education needs behavior disorder learning disorder culturally different environment pedagogue assistant relationship of teacher and parent qualitative research interpretative phenomenological analysis (IPA)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p561w/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Reader: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička