Přístupy pedagogů k dětem s poruchou chování – Ing. Daniela Doležalová
Ing. Daniela Doležalová
Bakalářská práce
Přístupy pedagogů k dětem s poruchou chování
Approach of pedagogues to children with a behavior disorder
Anotace:
Bakalářská práce Přístupy pedagogů k dětem s poruchou chování mapuje životní zkušenosti dvou pedagožek ze základních škol s výchovou dětí, které mají poruchu chování. Zaměřuje se také na vývoj přístupů v průběhu jejich pedagogické praxe. Teoretická část je věnovaná problematice výchovy dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a inkluzi. Empirická část popisuje kvalitativní výzkum realizovaný formou …víceAbstract:
The Bachelor thesis „Approach of pedagogues to children with a behavior disorder“ is mapping life experience of two pedagogues working at grammar schools dealing with education of children with a behavior disorder. The thesis is also focused on the development of their work approach during the course of their work life. Theoretic part is dedicated to the topic of education of children with special …víceKlíčová slova
Inkluze speciální vzdělávací potřeby poruchy chování poruchy učení kulturně odlišné prostředí asistent pedagoga vztah učitele a rodiče kvalitativní typ výzkumu interpretativní fenomenologická analýza (IPA) Inclusion special education needs behavior disorder learning disorder culturally different environment pedagogue assistant relationship of teacher and parent qualitative research interpretative phenomenological analysis (IPA)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p561w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička