Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání – Michaela Daňková
Michaela Daňková
Bachelor's thesis
Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání
The Usage of Interactive Whiteboard in Preschool Education
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout pro děti předškolního věku sadu aktivit pro interaktivní tabuli, následně aktivity realizovat ve vybrané třídě MŠ a na základě evaluace vypracovat doporučení pro praxi. Teoretická část pojednává o předškolním vzdělávání, digitálním vzdělávání a vzdělávání prostřednictvím interaktivní tabule jak z obecného hlediska, tak v kontextu předškolního vzdělávání. V praktické části …moreAbstract:
The aim of this thesis is to design a set of interactive whiteboard activities for preschool children, then implement the activities in a selected kindergarten classroom and make recommendations for practice based on the evaluation. The theoretical part discusses preschool education, digital education and education through interactive whiteboard both in general terms and in the context of preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Daňková, Michaela. Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie jako součást rodinné dynamiky
Hana Staudková