Dagmar Vondrová
Master's thesis
Evaluace adopce IT trendů v bankovnictví
Evaluation of IT trends adoption in retail banking
Abstract:
Výzkum této práce zkoumá trendy, které ovlivňují informační technologie v českém retailovém bankovnictví. Hlavním cílem práce je evaluace adopce IT trendů retailovými bankami v České republice. Pro dosažení tohoto cíle bylo přistoupeno k rozhovorům s IT pracovníky v českých retailových bankách a IT konzultanty v oblasti bankovnictví. Dílčími cíli pak jsou identifikace a konsolidace IT trendů v bankovnictví …moreAbstract:
This research work examines trends that affect information technology in the Czech retail banking. The main objective is the evaluation of IT trends adoption in retail banking. To achieve this goal, interviews with IT professionals in the Czech retail banks and IT consultants in the field of banking were taken. Specific objectives were identification and consolidation of IT trends in the banking sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49341
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Libor Gála
- Reader: Tomáš Jabůrek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
David Cingroš -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Změny produktové nabídky komerčního bankovnictví pro retailové klienty
Milan Nerad -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Specifika retailového bankovnictví v ČR
Marian Holub -
Retailové bankovnictví vybraných bank v České republice
Soňa Kafková -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová