Evaluace adopce IT trendů v bankovnictví – Dagmar Vondrová
Dagmar Vondrová
Diplomová práce
Evaluace adopce IT trendů v bankovnictví
Evaluation of IT trends adoption in retail banking
Anotace:
Výzkum této práce zkoumá trendy, které ovlivňují informační technologie v českém retailovém bankovnictví. Hlavním cílem práce je evaluace adopce IT trendů retailovými bankami v České republice. Pro dosažení tohoto cíle bylo přistoupeno k rozhovorům s IT pracovníky v českých retailových bankách a IT konzultanty v oblasti bankovnictví. Dílčími cíli pak jsou identifikace a konsolidace IT trendů v bankovnictví …víceAbstract:
This research work examines trends that affect information technology in the Czech retail banking. The main objective is the evaluation of IT trends adoption in retail banking. To achieve this goal, interviews with IT professionals in the Czech retail banks and IT consultants in the field of banking were taken. Specific objectives were identification and consolidation of IT trends in the banking sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Tomáš Jabůrek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
David Cingroš -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Změny produktové nabídky komerčního bankovnictví pro retailové klienty
Milan Nerad -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Specifika retailového bankovnictví v ČR
Marian Holub -
Retailové bankovnictví vybraných bank v České republice
Soňa Kafková -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová