Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy – Bc. Šárka Hótová
Bc. Šárka Hótová
Master's thesis
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
A Brand Building of the Multinational Company for Local Markets
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu problematiky budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy. První část je zaměřena na výklad základních pojmů a představení nástrojů, jejichž pomocí lze vybudovat silnou a konkurenceschopnou značku. Jsou zde vysvětleny pojmy, např. role značky, její vize, identita, positioning, image, hodnoty a jejich role v marketingové teorii. Další …viacAbstract:
This thesis is focused on analysis of brand building multinationals environment to local markets. The first part focuses on the explanation of basic concepts and presentation tools you can use to build a strong and competitive brand. There are explained terms, eg. The role of the brand, its vision, identity, positioning, image, value and its role in marketing theory. The next chapter in the first part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/om4w9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová