Ing. Pavla Nováková

Bakalářská práce

Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.

Lasselsberger communication and public relations
Anotace:
Význam public relations (PR) a komunikace ve vztahu k reklamě stále roste. Reklama, zvláště masová reklama se svojí nepředvídatelnou kvalitou, byla v minulosti přeceňována. Public relations bylo podceňováno. PR je jako zámek s mnoha pokoji. Marketingový guru Philip Kotler ho nazývá PR PENCILS: publikování, plánované akce, novinky, společenská angažovanost, identifikační nástroje, lobování, investice …více
Abstract:
The significance of public relations (PR) and of communication in relation to promotion has been steadily increasing. Promotion, in first place the mass one, along with its unpredictable quality, was overestimated in the past, while the public relations were estimated. PR is a sort of a castle containing many rooms. The marketing guru Philips Kotler calls it PR PENCILS: publishing, planned actions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Novotná
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní