Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s. – Ing. Pavla Nováková
Ing. Pavla Nováková
Bachelor's thesis
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Lasselsberger communication and public relations
Anotácia:
Význam public relations (PR) a komunikace ve vztahu k reklamě stále roste. Reklama, zvláště masová reklama se svojí nepředvídatelnou kvalitou, byla v minulosti přeceňována. Public relations bylo podceňováno. PR je jako zámek s mnoha pokoji. Marketingový guru Philip Kotler ho nazývá PR PENCILS: publikování, plánované akce, novinky, společenská angažovanost, identifikační nástroje, lobování, investice …viacAbstract:
The significance of public relations (PR) and of communication in relation to promotion has been steadily increasing. Promotion, in first place the mass one, along with its unpredictable quality, was overestimated in the past, while the public relations were estimated. PR is a sort of a castle containing many rooms. The marketing guru Philips Kotler calls it PR PENCILS: publishing, planned actions …viacKľúčové slová
Klíčová slova Komunikace public relations integrovaná marketingová komunikace marketingová situační analýza strategie segmentace corporate identity propagační nástroje veřejné akce loajalita tisková konference médiaplán inzerce sponzoring internet. Keywords Communication integrated marketing communications marketing situational analysis strategy segmentation promotional tools events loyalty press conference advertising sponsorship internet.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x4zgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Jitka Novotná
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller