Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus – Bc. Jessica Gryczová
Bc. Jessica Gryczová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Proposal of a marketing strategy for dancing club leverage in Leisure centre Juventus
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, marketingové situační analýzy, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen Taneční klub i Středisko volného času Juventus …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to propose a marketing strategy for Dancing club leverage in Leisure centre Juventus. The theoretical part will include theoretical knowledge related of strategic marketing, the marketing situational analysis, creation of marketing strategy, their progressive moves and the typology of strategies. In the practical part will be presented Dancing club and also Leisure centre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dq0ei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRYCZOVÁ, Jessica. \textit{Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/h9rm7t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané aspekty strategického plánování v organizacích veřejné správy
Ondřej Běhounek -
Strategické plánování v podniku Teplárna Strakonice,a.s.
Michaela Kalná -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková