Získávání nových zákazníků začínající firmou AUTOCENTRUM RASPENAVA, s. r. o. – Kristýna Foldová
Kristýna Foldová
Bakalářská práce
Získávání nových zákazníků začínající firmou AUTOCENTRUM RASPENAVA, s. r. o.
Gaining new customers by starting company AUTOCENTRUM RASPENAVA, Ltd.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace firmy AUTOCENTRUM RASPENAVA, s.r.o. Cílem práce je analýza nástrojů marketingové komunikace, které firma v současné době používá.V teoretické části jsou objasněny pojmy jako marketingová komunikace, marketingový výzkum a dotazník. Praktická část se zabývá představením společnosti AUTOCENTRUM RASPENAVA, s.r.o. a její marketingové komunikace. V …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis deals with marketing communication in the company AUTOCENTRUM RASPENAVA, Ltd. The aim of this thesis was to analyze currently tools of marketing communication, which company uses. In the theoretical part are defined terms as marketing communication, marketing research and questionary. In the practical part is introduced company AUTOCENTRUM RASPENAVA, Ltd and her marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva