Instant Video Revisiting Techniques for TEFL – Mgr. Petr Jeřábek
Mgr. Petr Jeřábek
Bachelor's thesis
Instant Video Revisiting Techniques for TEFL
Instant Video Revisiting Techniques for TEFL
Abstract:
Tématem této Bakalářské práce jsou „ Techniky video-tréninku pro výuku angličtiny jako cizího jazyka“. Video-trénink je metoda výuky anglického jazyka, která využívá nahrávání dětí během učebního procesu na kameru a následné analýzy nahraného materiálu hned po ukončení aktivity. Tato analýza umožní dětem vidět své chyby okamžitě a poučit se z nich. Cílem teoretické části je poskytnout čtenáři základní …moreAbstract:
The topic of this thesis is “Instant Video Revisiting Techniques for Teaching Enlgish as a Foreign Language”. Instant Video Revisiting (IVR) is a method for teaching English that uses videotaping children during the learning process on a camera and the analysis of this recording immediately afterwards. The analysis enables children to see their mistakes immediately and learn from them. The aim of the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e5p82/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Dr. Rita Chalmers Collins
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková