The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing – Bc. Jakub Kučera
Bc. Jakub Kučera
Diplomová práce
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o novém přístupu v marketingu. Pojednává o digitálním marketingu, jeho technikách, a marketingovém výzkumu. Popisuje techniky moderního, digitálního marketingového výzkumu.Abstract:
This diploma thesis is focused on the new approach in marketing area and its digital research. This diploma thesis describes the digital marketing and digital market research and its techniques.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/opqpt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: M.A. Ondřej Kotouč
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Jakub. \textit{The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/hb5nc2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev