Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Pavlína Brunclíková
Bc. Pavlína Brunclíková
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationship
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje významu externí komunikace zejména v oblasti sponzoringu a řízení vtahu se zákazníkem v obou směrech tohoto odvětví, vztah B2B, sponzorovaný subjekt – firma a B2C – firma – spotřebitel. Zmíněny jsou též formy odlišení se od konkurence. V analytické části práce byl proveden výzkum zaměřený na přínosy stávající marketingové komunikace, povědomí o dvou analyzovaných firmách …viacAbstract:
The thesis deals with the importance of external communication, especially in the area of sponsorship and customer relationships management in both directions of the industry, B2B, sponsored subject - sponsor and B2C and business - the consumer. There are also mentioned forms of differentiation from competitors. The analytical part of this bachelor thesis was carried out research on the benefits of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7zu2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová