Hilfsmittel zur Entwicklung der Sprachfertigkeit Leseverstehen für DaF-Lernende auf dem Referenzniveau A2 – Lucie PRŮCHOVÁ
Lucie PRŮCHOVÁ
Diplomová práce
Hilfsmittel zur Entwicklung der Sprachfertigkeit Leseverstehen für DaF-Lernende auf dem Referenzniveau A2
Auxiliary tool to develop the ability reading comprehension for learners of German as a foreign language, level A2
Abstract:
The aim of the diploma thesis is creating and and using original texts in German lessons. The first part of the thesis is theoretical, the expalanation of elementary terms as reading and the text. The second part is practical and it deals with the authentic texts and their didactics. The main aims of the thesis: - To find the texts appropriate for the target group of students - To prepare didactics …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá sestavením a použitím autentických textů ve výuce německého jazyka. Práce začíná teoretickou částí, ve které jsou nejprve objasněny základní pojmy čtení a text. Ve své praktické části se pak práce zabývá autentickými texty a jejich didaktizací. Hlavními cíli této diplomové práce jsou: - najít vhodné autentické texty pro cílovou skupinu žáků - didaktizovat autentické texty …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Krovová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRŮCHOVÁ, Lucie. \textit{Hilfsmittel zur Entwicklung der Sprachfertigkeit Leseverstehen für DaF-Lernende auf dem Referenzniveau A2}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hcwh90/.
Jak správně citovat práci
PRŮCHOVÁ, Lucie. Hilfsmittel zur Entwicklung der Sprachfertigkeit Leseverstehen für DaF-Lernende auf dem Referenzniveau A2. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS)
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Analýza dramatického textu podle Katie Mitchell, s praktickou ukázkou na dramatickém textu Mikea Bartletta Lovná zvěř, pod vedením Alexandry Bolfové v rámci předmětu Divadelní projekt V: Pravidelný text
Adéla Ohnheiserová