Návrh on-line marketingové komunikace pro e-shop Mialis Jewelry – Aleksandra Marchukova
Aleksandra Marchukova
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové komunikace pro e-shop Mialis Jewelry
Optimisation of online marketing and communication for Mialis Jewelry e-shop
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové a komunikační strategie malé firmy - Mialis Jewelry. Práce začíná stručným seznámením s vývojem marketingu a komunikace včetně toho, jak je ovlivnil nástup internetu. Dále se zabývá různými optimalizacemi pro vyhledávače, které firmy používají ke zlepšování hodnocení svých webových stránek. Praktická část obsahuje situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí …víceAbstract:
This study aims to analyze the marketing and communication strategy of a small business – Mialis Jewelry. The study begins with the literature review of the development of marketing and communications throughout time and introduction of the internet, before covering various search engine optimizations that businesses employ to boost their website rank. The practical part involves the situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek