Funkce lexikálních prostředků různé stylové charakteristiky v autorské pohádce Aloise Mikulky – Bc. Pavlína Němečková
Bc. Pavlína Němečková
Master's thesis
Funkce lexikálních prostředků různé stylové charakteristiky v autorské pohádce Aloise Mikulky
Function of the Lexical Items of Various Stylish Properties in the Fairy Tails by Alois Mikulka
Anotácia:
Tato práce se snaží o analýzu jazykových prostředků užitých autorem a jejich porovnání s jazykovými prostředky užitými v klasických pohádkách. Je věnována nejznámějším klasickým pohádkám, jejich převyprávění Aloisem Mikulkou a analýzou jazykových prostředků, které Alois Mikulka ve svých převyprávěních užil.Abstract:
This work deals with analysis of language means, which the author Alois Mikulka uses, and it tries to compare them with means used in classic fairytales. It is devoted to the most well-known classic fairytales, its modification from Alois Mikulka and analysis of language means, which Alois Mikulka used in his modification.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/grwme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedúci: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČKOVÁ, Pavlína. \textit{Funkce lexikálních prostředků různé stylové charakteristiky v autorské pohádce Aloise Mikulky}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hd0qt1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Michaela MRKÁČKOVÁ -
Language of the New Testament Theological Texts: Ideology through Language
Marcela Zedníčková -
The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Iuliia FIALOVÁ -
The Language of Social Media
Klára Schweinerová -
The Language of the Film criticism
Vendula Stará -
The Language of Texting
Nikol Reitzová -
Translating children's literature: Analysis of Joseph Jacobs's fairy tales
Andrea Boesová -
Deutsche Kindermärchen von den Brüdern Grimm und tschechische Märchen von Němcová und Erben im Vergleich. Analyse ausgewählter Texte.
Zuzana TROJANOVÁ