Bc. Aneta Nekolová

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí IMK

Building a global brand using the of product IMC
Anotácia:
V současné době usiluje firma Hyundai o vybudování globální značky na automobilovém trhu. Kromě zlepšování technologií využívá k budování globální značky také nové příležitosti v mediálním a komunikačním prostředí a zvyšuje tak povědomí o značce. Přestože společnost výrazně zlepšila komunikaci se zákazníky, je třeba navrhnout aktualizaci plánu komunikace se zákazníky. Diplomová práce je zaměřena na …viac
Abstract:
Currently, Hyundai aims to build a global brand in the automotive market. In addition to improving the technology used to build global brand new opportunities in the media and communications environment, increasing brand awareness. Although the company has significantly improved communication with customers, it is necessary to propose an update of the plan of communication with customers. The thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní