Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu – Bc. Martin Kohout
Bc. Martin Kohout
Master's thesis
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Social CRM with the main focus on analysis of sentiment
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na sociální CRM prostřednictvím Facebooku s důrazem na analýzu sentimentu. Cílem bylo identifikovat vzory v komunikaci mezi fanoušky a společnostmi. Výzkumný vzorek tvořilo šest společností s podobným technologickým zaměřením ze žebříčku Fortune Global 500. Výsledky ukazují, že společnosti zpravidla zveřejňují mírně pozitivní posty. Z hlediska vztahu mezi obsahem postu a …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on social CRM through Facebook with emphasis on sentiment analysis. The main goal was to identify patterns in communication between fans and companies. The research sample consisted of six companies from the technology sector by Fortune Global 500. Research results show that companies mainly communicate slightly positive posts. This thesis identifies differences between posts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Pásková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Trendy v Social CRM implementované v podnikoch
Matej Ďurica -
Sociální CRM českých bankovních institucí
Jan Veselý -
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Roman Kelner
Názov
Vložil
Vložené
Práva